blog met fotos van mijn werk gemaakt op de verbeelding in Wijhe.

dinsdag 2 oktober 2007

aardewerk

Vogel schaal

Hier heb ik meerder van gemaakt












Nog een vogelschaal















Hagedissen schaal














Groene schaal.
De kleur was anders geworden, dan ik me voor genomen had, toen die uit de oven kwam wist ik niet dat het er een van mij was.










Blokken schaal














Vogel drinkbakje














Krokodillen schaal

Naar aanlijding van de dood van Krokedilhunter, was er veel over krokodillen op Animalplanit, en dat heeft me geinspireerd, om onder meer deze schaal te maken.
Helaas heb ik van de andere dingen geen foto, balen.







Noodjes schaal met vak in het midden

Ik heb meerdere van deze schalen gemaakt.












Noodjes schaal met vak voor iets anders in het midden














Sier opject














Borrelnootjes bakje














Poeze bakje
van wege het moeze snuitje















Mijn eerste schaal, is nog een tweede keer op de foto gezet, tijdens een tentonstelling