blog met fotos van mijn werk gemaakt op de verbeelding in Wijhe.

dinsdag 2 oktober 2007

vrij recente werken

Famiellie.















Kaas bord














Vrienden kringgetje
Zie de vrienden krin verder op deze pagina.













De Minstreel

Een nar achtige muziekant, die na een reis van het ene naar het andere kasteel lekker bij de haard op zijn luid zit te spelen.
En dat zou zo geklonken kunnen hebben:
http://magnatune.com/artists/albums/berget-sienalute/hifi_play

Hier voelde ik me echt wat depressief.
Dit schilderij heet dan ook "verloren ik"
En het steld dan ook een zwerfster vor, die ligt te rusten, van het zoeken naar de eerste levens behoeften










Een groep muziekanten
Zo zie ik het graag, vrienden, die rekeninghouden met elkaars zwakheden, en in overleg met elkaar, muziek uitzoeken, en die samen spelen.

Ergens op een aude boere deel.








Vrienden kring
Staat voor er voor elkaar zijn,














zomaar een schets