blog met fotos van mijn werk gemaakt op de verbeelding in Wijhe.

dinsdag 2 oktober 2007

Kunst wedstrijd

Autisticmaind derde prijs Zozijn wedstrijd

Afgelopen vrijdag was in Zutphe, in de Walburgstate de prijsuitrijking, van Zozijn, tergelegenheid van de opening van het nieuwe gebouw.

IK ben daar derde geworden met het bovenstaande schilderij in de catagorie tekenen en schilderen.
Dat houd in dat het drie jaar daar in Zutphe boven de receptie balie mag blijven hangen.

Autisticmaind af maar nog niet gelijst
Dit is een schilderij over mijn autisme.
Hier in verbeeld ik hoe ik me bij tijden voel.
U zit dat het een rommelige omgeving is, met aan allekanten waar bedrijgingen uit kunnen komen.
U ziet de schimmen op de muren van de gangen al naderen.





Autisticmaind in de lijst
Het zwevende hoofd dat ben, ik zelf.
De rode pijl dat is ok een van de gevaren die op mijn pad komen.
U ziet ook dat er maar eenuitgang is, waar geen schim of ander gevaar is.

Get is dus vaak moeilijk om een oplossing te vinden voor mijn problemen.